Team Zone - Gaming Community
Welcome to Team Zone Gaming Community! Make sure you respect the rules!


In order to see all sections you must register.

Team Zone - Gaming Community

Welcome to Team Zone forum
 
HomeRegisterLog in
Data base


Share | 
 

 Vestu's Masterpiece

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Vestu
Loyal Member
Loyal Member


Posts : 359
Join date : 2009-04-28

PostSubject: Vestu's Masterpiece    Fri Jan 13, 2012 8:07 am

I had another idea...gonna drop it here in case some1 wanna use it eff17

http://youtu.be/gje26aCKBxM

My proposal for Video of Day/Week/Month
Back to top Go down
Rin
Warrior
Warrior
avatar

Posts : 106
Join date : 2011-04-04
Age : 24
Location : Vilnius

PostSubject: Re: Vestu's Masterpiece    Fri Jan 13, 2012 9:05 am

omg Vestu :DD funny stuff u made ;D
Back to top Go down
Hero
Warrior
Warrior


Posts : 209
Join date : 2007-12-19

PostSubject: Re: Vestu's Masterpiece    Fri Jan 13, 2012 9:07 am

Yea Great
Back to top Go down
CryGirl1921
Warrior
Warrior


Posts : 238
Join date : 2008-11-07
Age : 30
Location : Poland

PostSubject: Re: Vestu's Masterpiece    Fri Jan 13, 2012 9:33 am

Vestu noob

where am i

edit: I get it Im the closet
Back to top Go down
SplichO
Leader
avatar

Posts : 6740
Join date : 2007-09-24
Age : 33

PostSubject: Re: Vestu's Masterpiece    Fri Jan 13, 2012 9:44 am

LMAO!

_________________


Behind every successful person lies a pack of haters!
Back to top Go down
http://teamzone.team-talk.net
SplichO
Leader
avatar

Posts : 6740
Join date : 2007-09-24
Age : 33

PostSubject: Re: Vestu's Masterpiece    Fri Jan 13, 2012 9:45 am

Seriously i can't stop LAUGHING LMAO ROFL LMAO!

_________________


Behind every successful person lies a pack of haters!
Back to top Go down
http://teamzone.team-talk.net
KiraZ
Warrior
Warrior


Posts : 305
Join date : 2012-01-13
Age : 26
Location : Ingame

PostSubject: Re: Vestu's Masterpiece    Fri Jan 13, 2012 1:32 pm

Yep Vest was allways awesome but this outdid himself ROFL xD
Back to top Go down
Dickinson
Guild Officier
Guild Officier
avatar

Posts : 492
Join date : 2010-10-14
Age : 29

PostSubject: Re: Vestu's Masterpiece    Fri Jan 13, 2012 2:05 pm

LMFAO Very Happy

Vestu es #1!
Back to top Go down
kesh
Warrior
Warrior


Posts : 147
Join date : 2008-07-23
Age : 34
Location : poland

PostSubject: Re: Vestu's Masterpiece    Fri Jan 13, 2012 7:10 pm

epic^^
Back to top Go down
snaider
Fighter
Fighter


Posts : 28
Join date : 2010-09-08
Age : 24
Location : Lithuania

PostSubject: Re: Vestu's Masterpiece    Sat Jan 14, 2012 2:42 am

nice one Very Happy
Back to top Go down
ING
Warrior
Warrior
avatar

Posts : 214
Join date : 2010-11-06

PostSubject: Re: Vestu's Masterpiece    Sat Jan 14, 2012 3:14 am

We gona have ppl at siege!! Very Happy

Good job Vestu hahaha
Back to top Go down
Bizkit
Loyal Member
Loyal Member
avatar

Posts : 432
Join date : 2010-06-20
Age : 25
Location : Czech Republic

PostSubject: Re: Vestu's Masterpiece    Sat Jan 14, 2012 4:56 am

LOL DAMN POLISH, finally i get it what the hell do u do in ur free time... Very Happy DISCO BIATCH!
Back to top Go down
chema
Warrior
Warrior
avatar

Posts : 210
Join date : 2010-06-19
Age : 30
Location : Spain

PostSubject: Re: Vestu's Masterpiece    Sat Jan 14, 2012 5:00 am

omg Vestu es #1 gg.
Back to top Go down
Hero
Warrior
Warrior


Posts : 209
Join date : 2007-12-19

PostSubject: Re: Vestu's Masterpiece    Sun Jan 15, 2012 1:24 pm

Nice work Vestu when will u be joing us on TS?
Back to top Go down
M3phy
Warrior
Warrior


Posts : 224
Join date : 2010-07-09
Age : 24

PostSubject: Re: Vestu's Masterpiece    Sun Jan 15, 2012 1:43 pm

Vestu, that was terrible! xD
Back to top Go down
kesh
Warrior
Warrior


Posts : 147
Join date : 2008-07-23
Age : 34
Location : poland

PostSubject: Re: Vestu's Masterpiece    Mon Jan 16, 2012 4:43 am

remove it plox!!!!! cant stop watching it^^
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: Vestu's Masterpiece    

Back to top Go down
 
Vestu's Masterpiece
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Team Zone - Gaming Community :: General section-
Jump to: